fredag 29 april 2011

Trailer-Time

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Premiär Sverige 18 maj 2011

Kommer ju se den för att Johnny Depp är grym som Jack Sparrow. Annars har jag inte så galet höga förhoppningar.




X-Men: First Class
Premiär Sverige 3 juni 2011

Har gillat alla X-Men filmer. Kommer säkert gilla denna oxå.




Transformers 3: Dark of the Moon
Premiär Sverige 29 juni 2011

Jag älskar Transformersfilmerna och i början av trailern var det dreggelvarning. Men andra halvan gör mig lite orolig att filmen bara kommer vara en enda lång invasion. Fast specialeffekterna kommer ändå hålla mig som klistrad framför bioduken!




Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2
Premiär Sverige 13 juli 2011

Ni som följer bloggen vet förmodligen att Harry Potter ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Längtar såklart som en galning till premiären!




Immortals
Premiär USA 11 November 2011

Kanske inte så bra men toksnygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar