onsdag 13 april 2011

"Gossip Girl"-snack

Jag ligger ju lite efter när det gäller "Gossip Girl" och är nu på säsong 3 avsnitt 8. Ibland har serien haft lite svårt för att fånga mitt intresse men det tar sig. Tycker det blivit lite roligare nu när de lämnat High-School. Från början gillade jag inte Blair men nu kan jag inte låta bli, trots allt skit hon har för sig. Jag var övertygad om att jag alltid skulle avsky Chuck eftersom han är så slibbig men även honom har jag börjat gilla. Och jag gillade verkligen att de äntligen blev ett par. En jag gillar mindre och mindre är Serena. Hon gör så skumma val och så är jag inte särskilt förtjust i Blake Lively som spelar rollen. Stör mig lite på Vanessa, hon ska vara så mycket godare än alla de rika och falska men jag tycker faktiskt att hon är mest egotrippad av dem alla. Hon inser bara inte det själv. Rufus och Lily har jag alltid hejat på, så glad att de äntligen gift sig. Jag tycker att både Jenny och Nate är karaktärer som skiftar personlighet så ofta att det är svårt att bestämma sig vad man tycker om dem. Jenny hade äntligen börjat bli normal igen men det verkar gå åt skogen nu när hon blivit ny Queen. Dan är helt okej även om han är lite mesig ibland. Tycker det är kul att han träffat Olivia. Och shit vad snygg Hilary Duff är! Det ska bli intressant att veta vad som händer. Helt spoilerfri har jag tyvärr inte lyckats hålla mig, det är svårt undvika foto på nya par till exempel.


Killarna i Gossip Girl



Snygga Hilary Duff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar