tisdag 5 april 2011

Bachelorette Sverige Del 3

Fast jag sitter med ett nervöst skämsleende på läpparna hela tiden kan jag inte sluta titta. Bara tanken på att själv stå och flirta med någon framför kameror får mig att må illa så jag förstår att det låter tillgjort och lite töntigt ibland. Men det hindrar det ju inte från att kännas jobbigt att se på. Men nu måste jag ju veta vem hon väljer. Och nästa vecka verkar det som det blir lite goa catfights (jag vet att det är killar) när det börjar hetta till med lite kyssar. Var det förresten någon som hörde filmrepliken som användes som raggning?


Sebastian Karlsson (säljare och målvakt
i Degerfors) - en av alla singelkillarna med
STARK tro på sig själv.

1 kommentar:

  1. Jag byter kanal när det blir för pinsamt, som tex filmrepliken. Kunde han inte välja en film som inte hela världen har sett?

    Kram Vicki

    SvaraRadera