söndag 17 april 2011

I heart "Mästarnas Mästare"

Jösses, vad jag gillar det programmet. Gissar att ni fattat det vid det här laget :) Det är roligt, mysigt, spännande, rörande ... allt på en gång. Idag åkte Evy Palm ut vilket inte gjorde mig allt för ledsen. Har absolut inget emot henne, bara det att det finns flera som jag hellre har kvar. Jag hade verkligen sett fram emot att få se Stenmarks film från hans karriär. Lite konstigt att den mest intressanta personen men det absolut mest fantastiska karriären av dem alla fick den hittills tråkigaste filmen. Blev riktigt besviken på produktionen där. På tal om besviken; Vilka jävla svin journalisterna var mot Stenmark på den tiden. Önskar så att han hade vågat säga det han egentligen ville. Själv hade jag klippt till dem. Stenmark är och förblir kung för mig! Och Pekka är världens underbaraste mysgubbe!



Kung Stenmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar