fredag 12 mars 2010

Mer makt åt juryn!

Kvällens avsnitt av Let's Dance var bra. Tills det var dags för utröstningen. Det börjar ju verka som ett skämt nu att Willy är kvar. Som att det sitter folk och röstar på honom bara för att vara störiga. Det känns lite som att om programmet ska fortsätta så får man bestämma vad man är ute efter hos en vinnare. Är det dansen som ska avgöra eller personligheten? Om det är dansen, vilket jag hoppas, så får man nog ta och ge mer makt åt juryn. Kanske 60-40 eller till och med 70-30. Jag säger inte att personligheten inte spelar någon roll alls. Jag har svårt att hålla på en person som inte verkar ödmjuk eller trevlig men dansen ska iallafall vara det viktigaste. Nu är jag lite rädd för att Willy kommer gå hela vägen till finalen och då tror jag inte att det blir fler säsonger. Ja all heder åt Molly iallafall som åkte ut ikväll. Jag visste inte mycket om henne tidigare men efter att ha sett henne här har jag verkligen börjat gilla henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar