fredag 5 mars 2010

Let´s Dance

Jag har inte hållt på Stefan men att han åkte ut ikväll och inte Willy är ju ändå lite skandal. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker som röstar på Willy. Visst spelar personligheten också roll men den kan ju inte ensamt avgöra ett program som går ut på att lära sig dansa. Står det mellan två bra dansare så kan jag köpa att man går efter personlighet men nu får det fan räcka med att att riktigt duktiga deltagare åker ut och Willy får vara kvar. Stackarn såg ju själv ut att skämmas när det visade sig att han gått vidare. Åker inte han ut nästa gång är det för sorgligt. Börjar bli lite jobbigt nu eftersom alla mina tre favoriter (Claudia, Mathias och Molly för den som inte redan räknat ut det) kan ju inte gå till final. Fast Claudia är nog min huvudfavorit. Och så tycker jag så mycket om Molly.


Kvällens bästa dans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar