fredag 26 mars 2010

Let´s Dance final!

Kvällens final var riktig TV-underhållning. Skitbra danser från båda paren och så en hel del skratt. Jag har sagt det förr och säger det igen: David Hellenius är kung! Sketchen nedan där han är de olika deltagarna är fantastisk!! "Jag fick en istapp genom huvudet i torsdags ... " :D
Jag höll på Claudia men tycker att Mathias är en värdig vinnare. Det var verkligen jämnt mellan dem. Men jag hade gärna sett att Claudias partner Tobias hade fått vinna istället för Cecilia. Jag tycker han är så sjukt duktig säsong efter säsong på att få fram det bästa ur sina partners. Ja det är Cecilia också men hon har redan vunnit en gång :)

1 kommentar:

  1. Inte för att jag såg finalen, eller följt säsongen överhuvudtaget, men jag tycker det är synd att inte Claudia vann. Av det lilla jag sett tycker jag Claudia varit bäst och det är faktiskt så att jag inte alls är förtjust i Mathias. Dessutom tycker jag inte heller om Cecilia så mycket. Nej, Claudia och Tobias skulle ha vunnit!

    SvaraRadera