fredag 26 februari 2010

Skräckis någon?

Jag är inte den som brukar se skräckfilmer. Vissa tycker jag bara är löjliga (typ motorsågsmasakern). Det jag blir rädd för är sådant som dyker upp plötsligt så jag hoppar två meter upp i luften. Många tycker säkert Scream och liknande filmer är tramsiga men de var fyllda av sådana scener att jag typ kastade popcorn över alla omkring mig. Varje gång jag ser en sådan film ångrar jag mig och undrar varför jag utsätter mig för något sådant. En ny "Nightmare On Elm Street" kommer ut den 30 april i USA . Till och med trailern skrämde mig lite. Tveksamt om jag kommer utsätta mig själv för den. Men lite lockande är det ju...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte heller om skräckisar. Är för mesig för sådant och undrar varför jag utsätter mig för sånt när jag då och då ser en skräckis. Dock tror jag att jag och du, Anna, vill se denna film...

    SvaraRadera
  2. Jo visserligen men tror du verkligen att vi vågar?? :D

    SvaraRadera