söndag 13 november 2011

"Så mycket bättre"

De flesta av Timbuktus låtar är så bra just på grund av hans speciella stil. Därför tycker jag det är svårt att göra dem bättre. Men även om jag inte tyckte att något blev så där väldigt fantastiskt så var de ändå klart godkända. Wiehes ”Jag drar” var ganska mysig, Lenas pianoversion av ”The botten is nådd” blev en skön förändring, Evas ”Strö lite socker på mig” blev väldigt Eva Dahlgren, Ledin gjorde också ett bra jobb med ”Gott Folk” – väldigt Ledin fast han ökade takten lite, även E-type satte verkligen sin egen prägel på ”Det löser sig”, Laleh har skämt bort oss med sina två första tolkningar och även om hennes ”Alla vill till himmelen” var bra så var det inte hennes bästa.

Som vanligt var det kul att höra alla historier runt omkring artisten som var huvudperson och det är kul att se dem tillsammans. De verkar verkligen gilla varandra. Och så en liten hyllning till orkestern och de fantastiska körsångarna.

Lena%20Ph%20-%20The%20botten%20is%20n%C3%A5dd

Mikael%20Wiehe%20-%20Jag%20drar%20nu

1 kommentar:

  1. titta på gratis filmer via internet http:/titta på gratis filmer via internet http://www.nordic-tv.com

    SvaraRadera