tisdag 22 november 2011

Bättre sent än aldrig!

Igår såg jag första avsnittet av "The Voice". Har tänkt göra det länge nu, vill ju hinna innan den svenska versionen kör igång. Jag gillade verkligen det! Det är ganska skönt att slippa massa dåliga auditions, här är ju eliten redan utplockad. Det är också riktigt roligt att alla får en rättvis chans eftersom coacherna inte ser dem när de sjunger nu på blind-auditions. För övrigt älskar jag coacherna!! Perfekt kombination av människor vilket jag inte hade förväntat mig när jag såg namnen. Adam Levine och Blake Shelton är klart roligast men även Christina Aguilera och CeeLo Green bidrar med lite humor. Jag hoppas att jag kommer fortsätta tycka det är lika kul sen när det går över i nästa fas.

Blake, Adam, Christina och CeeLo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar