lördag 12 november 2011

Bye Bye André

Idol fortsätter sin positiva trend att rösta ut den som gjorde sämst framträdande. Och det är ju positivt. Det var också ganska hög standard på de övriga som gjorde bra ifrån sig. Försöker fortfarande hitta någon att heja på. Amanda F är bäst men jag gillar fortfarande inte henne som person. Riktigt bra sångare men inte lika bra på scen är Robin. Hans personlighet tycker jag desto bättre om så förmodligen håller jag på honom om jag nu ska hålla på någon. Ni kanske undrar varför jag så gärna vill hålla på någon? För att det ska göra mig mer intresserad av resterande omgångar. För trots att jag tappat intresset kan jag nämligen inte bara sluta titta nu när jag följt det från början. Jag måste lixom bara slutföra det.


André var den som åkte ut igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar