onsdag 16 november 2011

Att kommentera

Eftersom det varit svårt att kommentera på bloggen tog jag bort ordkontrollen. Funkade tills i dag då jag fått 48 spamkommentarer. Så nu är ordkontrollen tillbaka igen. Det är egentligen inte så svårt att kommentera bara det att man ibland måste trycka på "skicka" tre gånger. Alltså, händer inget första gången du tryckt på skicka så gör det en gång till. Händer det fortfarande inget så tryck igen. Då brukar det fungera. Jag blir lika glad varje gång någon kommenterat :)

2 kommentarer:

  1. Ok. Inga problem:-)
    Tack för ikväll, filmen var fantastisk! Tror jag måste läsa om böckerna igen för att stanna kvar i Twilightvärlden. Det är ju sååå länge till del två.

    SvaraRadera
  2. Jag hade precis samma tanke! Fast jag har tyvärr noll tid över till nöjesläsning :( Fast det kan man ju förgylla sommaren med medan man väntar på tvåan.

    SvaraRadera