torsdag 20 oktober 2011

Veckans Idol sånger

Imorgon får vi klara oss utan Laila Bagge Wahlgren i Idol, hon har nämligen fött en son! Grattis, Grattis!! Kanske kommer även Alexander Bard missa fredagens program då han sitter fast i Grekland. Vem som ska ersätta Laila och eventuellt Bard är ännu inte klart. Veckans tema är Superstjärnor och här är låtarna som idolerna har valt:

Moa: Superstition – Stevie Wonder
Molly: Only Girl in the World – Rihanna
Emil: Cry Me a River- Justin Timberlake
Robin: Halo – Beyoncé
Olle: Beat It – Michael Jackson
Amanda F: Jolene – Dolly Parton
Amanda P: Heroes – David Bowie
André: Tiny Dancer – Elton John
Linni: Angels – Robbie Williams

Jag blir både lite rädd och spänd när jag ser låtarna. Rädd för några misslyckanden likt förra veckan. Kanske inte just på grund av texttappning utan för att det kan låta för jäkligt helt enkelt. Men lite spänd för att någon kanske kommer överraska och göra grymt ifrån sig. Jag hoppas i alla fall det, det behöver peka lite uppåt nu.

1 kommentar:

  1. ja jag blir också rädd speciellt när jag ser vad emil ska sjunga. Nej det blir en spännande fredag.

    Kram Sofie F

    SvaraRadera