fredag 28 oktober 2011

Idolernas rep inför kvällen

Här kan du se när Idolerna repar inför kvällens avsnitt. Jag kan konstatera att det inte är deras röster som är anledningen till att jag tröttnar utan deras tråkiga personligheter. Vet inte ens om jag bryr mig om att titta ikväll. Japp, du läste rätt! Fast jag sitter väl där ändå, och hoppas på underverk. Om du inte orkar titta på klippet så kommer låtlistan nedanför.

Tjuvkika%20p%C3%A5%20idolernas%20rep

Moa: Dream a little dream of me – Mamas & the Papas

Molly: Natural woman – Aretha Franklin

Olle: Back to black – Amy Winehouse

Robin: When a man loves a woman – Percy Sledge

Amanda F: I’ve got a woman – Ray Charles

André: Oh, Carol – Neil Sedaka

Linni: Dark lady – Cher

Amanda P: Fever – Peggy Lee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar