söndag 2 oktober 2011

The Roast of Charlie Sheen

Igår visade svenska Comedy Central ”The Roast of Charlie Sheen”. Jag både gillar och våndas över roastprogram. Samtidigt som jag skrattar så är det lite jobbigt när de är så sjukt elaka. Men jag tyckte ändå det var ganska hyfsad nivå på denna. Och jag skrattade rätt mycket. Det enda som jag ogillade var att det blev lixom okej med kvinnomisshandel. Jag fattar att det är svårt att roasta Charlie utan att nämna något om detta, det blev ju en rätt stor grej. Och ja, vem vet om han är skyldig eller inte. Nu kanske jag säger emot mig själv eftersom jag är en firm believer att allt går att skämta om. MEN skämt ska vara roligt och jag vet inte om skämten om kvinnomisshandel var så roliga. Men om jag bortser från detta så tyckte jag de flesta gjorde riktigt bra ifrån sig. Mike Tyson gjorde visserligen att jag plockade upp skämskudden några gånger. Han är ju bara så borta. Steve-O var väl ingen höjdare heller. Störst intryck gjorde kanske Charlie ändå. Det kändes faktiskt som om han återfått hälsan. Han såg betydligt friskare ut än vad han gjorde när han hade alla sina utspel och verkade lugn och normal när han pratade. Jag håller tummarna att han bara hade ett tillfälligt breakdown och nu kan ta sig tillbaka igen.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar