söndag 16 oktober 2011

Bäst just nu!

Bland de TV-serier jag följer just nu så är det en som är outstanding - The Vampire Diaries!! Då är det alltså den amerikanska säsongen (3) jag följer. Jag har aldrig varit så glad för att en serie/film valt att gå så långt från böckernas handling. Detta är SÅ mycket bättre. Den har allt. Grymt spännande och hur många överraskningar som helst. Underbara kärlekshistorier och karaktärer man verkligen gillar antingen för att det är goda eller very very bad! LOVE IT!


Texten nedan ska du inte läsa om du inte vill veta vad som händer!



*** SPOILERVARNING ***


Från att ha varit ganska jobbig älskar jag nu Caroline. Helst när hon visar sin vampyrsida. Och hon och Taylor…. bästa paret! Jag är lite kluven när det kommer till Damon och Elena. Damon har alltid varit min favorit men jag är inte så säker på att jag vill att det ska bli något mellan dem. Jag vill lixom ha kvar den spänningen som finns mellan dem. Och jag tycker trots allt att Elena hör ihop med Stefan och tror att det är där hennes hjärta egentligen finns. Tyckte det kändes riktigt hemskt när Claus fick Stefan att glömma sina känslor för Elena. Men det ska bli spännande att se en riktigt bad Stefan. Sen undrar jag vad Alaric kommer hitta på. Han verkar lite smått irriterad på vampyrerna.

******









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar