torsdag 30 september 2010

Nu blir det svårt

Kvällens kvaldeltagare kunde delas på mitten. Olle, Geir och Linnea var alla tre kanon. Olle, som hade valt en av mina favoritlåtar, blir man bara lite småkär i. Han är så bra. Geir har varit grym hela tiden och så gillar jag hans personlighet oxå. Linnea har helt fantastisk röst precis i min smak. Dessa tre hade också valt de bästa låtarna. Jag tycker det är lite jobbigt att behöva välja bort en av Geir eller Olle men jag litar på att en av dem blir valda av publiken ikväll och att juryn tar med den andra. Linnea måste ju bara bli vald av tjejerna.
Andra halvan bestående av Freja, Alicia och Jimmy gjorde okej ifrån sig men inte mer. Inga katastrofer men heller inget jag kände att jag skulle sakna om de inte gick vidare. Ska bli mycket spännande att se vilka som går vidare och vilka som blir wildcards. Synd bara att man förmodligen inte kommer klara hålla sig vaken tills resultatprogrammet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar