onsdag 29 september 2010

Jämnaste kvalkvällen hittills

Trots att jag har följt Idol slaviskt från början känns det som om jag helt har missat Daniel när han har sjungit. Jag minns inget av honom från tidigare. Men det är det ändring på nu. För han var riktigt bra! Inte bara sången var kanon, han var oxå alldeles lagom i sitt scenspråk. Många har ju hittills haft en tendens att överdriva. En annan stjärna som fortsätter att lysa är ju såklart Jay. Han är ju bara så grym!! Han MÅSTE gå vidare! Jag tyckte att Simon var helt okej oxå. Höll inte med Andreas om att han var för mycket, till skillnad från många andra (Björn) så kändes det som om hans rörelser kom naturligt och inte var inövat. Han har ju varit den typen hela tiden. Jag gillar Michaela och tycker att hon borde fått lite bättre från juryn. Men varför är det så många som har spasma i armarna? Malin gav mig rysningar och då menar jag inget positivt. Det lät fruktansvärt. Minnah däremot, hon kan sjunga! Och jag gillar henne.

Sammanfattning: Jay var kvällens kung och Minnah hon var drottning! De hade dessutom de bästa låtarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar