tisdag 7 september 2010

Ära den som äras bör

Jag har aldrig varit ett fan av Kim Källström men trejde målet var faktiskt hans. Jag tyckte inte att San Marinos målvakt rörde den. Och om det nu var så att någon lyckades röra vid den så gjorde Källström faktiskt ändå en riktigt bra match, måste jag erkänna.

Även om det inte var det mest spännande man sett i fotbollsväg så var det kul att få se Sverige kunna "lira" på sådana stora ytor. Kung Zlatan var Kung Zlatan och jag önskar så att jag hade varit inne på Malmöarenan och fått uppleva stämningen live.

Sen måste jag säga att det nog inte går att se gladare ut än Wernbloom. Han ler verkligen med hela ansiktet och det smittar! Jag börjar garva varje gång. Riktigt tradigt med Mellbergs utvisning. Korka såklart. Kul dock för Granqvist som fick komma in och göra mål. Tyckte oxå det var roligt att Berg han få ett innan slutsignalen oxå. Längtar tills nästa match!


Kung Zlatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar