onsdag 25 augusti 2010

Sökes: Ny underbar bokserie!

Först föll jag ju pladask för "Twilight" böckerna. Sen var det underbara "Sookie Stackhouse" serien (True Blood) med sina 10 böcker (fler kommer tack och lov). Sen läste jag "The Mortal Instruments" triologin som var jättebra. Senaste bokserien som fångade mig totalt var "The House of Night" med sina hittills 7 böcker. Medan jag plågas i min väntan på fortsättningarna på de serier som har fler böcker kvar behöver jag hitta en annan lika underbar serie att förlora mig i. Visst, det går bra med en enstaka fantastisk bok oxå men är det riktigt bra så finns det ju inget härligare än att ha flera böcker framför sig att läsa. Så tips snälla!!



 

2 kommentarer:

  1. Vi kan väl leta tillsammans :-)

    Kram A

    SvaraRadera
  2. Jag har läst alla tre böckerna i Vampire Acadamy av Richelle Mead och väntar nu på den fjärde som ska komma nu... Helt OK!

    SvaraRadera