söndag 21 juli 2013

Dumma, dumma SoA!!

Jag upptäckte till min stora lycka att jag hade en hel säsong kvar av ”Sons of Anarchy” så igår fortsatte jag frossan med de fyra första avsnitten. Bra som vanligt såklart men en sak gjorde mig riktigt jävla missnöjd. Om du inte har sett fram till säsong 5 avsnitt 4 så ska du absolut inte läsa mer nu för följande är en riktigt spoiler!


***** SPOILERVARNING!!!!!!*****

Jag är så jävla sur på serieskaparna för att de tog död på Ope. Inte nog med att han är en av mina favoriter och faktiskt dör, han dör på ett så fruktansvärt sätt. Visst, jag kan trösta mig med att han fick veta sanningen och dog för Jax skull men va fan!! Han var så himla go och förtjänade att bli lycklig. Fast frågan är om han någonsin skulle bli lycklig igen. Gissar att det var därför han gjorde det. Måtte de få ut sin hämnd på de iblandade! En annan jag stör mig på just nu är Gemma. Hon är så jävla korkad när hon vill få sin vilja igenom. Ena stunden gör hon allt för Tara, nästa stund gör hon något som skulle krossa henne. Fast det är nog svårt att bli mer ego än vad Gemma är så hon tycker väl inte att hon gör något fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar