lördag 13 april 2013

Upp och ner (New Girl och Glee)

Två TV-serier har jag kollat på de senaste dagarna och de har framkallat vitt skilda känslor. ”New Girl” är fortfarande fantastisk, kanske blir den till och med bara bättre och bättre (är på avsnitt 19 säsong 4). ”Glee” känns däremot som den sjunkit långt från sin gamla standard. Det var ett tag sen jag såg den sist och nu är jag på avsnitt 4 säsong 4. Det är nästan så jag funderar på att sluta se den. Men jag har SÅ svårt för att sluta se en serie jag en gång verkligen gillat. Tänk om den tar sig tillbaka på gamla nivån igen, och jag missar det! Vet att jag borde sluta se den och ge plats för alla andra serier som står på kö men gissar att jag ändå kommer se färdigt säsongen. I’m so weak!

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag är som dig och har svårt att släppa serier jag följt länge som varit bra.. men jag funderar verkligen på att släppa Glee! Det finns nästan inget i serien just nu som får mig att vilja kolla på nästa avsnitt, utan jag får nästan tvinga mig själv att kolla på avsnitten bara för att komma närmre slutet. Det enda jag gillat lite är tiden i new york och kate hudson vs Lea Michele!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då känner vi likadant, låter ju helt knäppt när man tänker efter :))

      Radera