fredag 19 april 2013

"Hemlock Grove"

Jag tycker att det är ett genidrag av Netflix att göra egna serier, så länge de är av hög kvalitet. Jag har visserligen inte själv sett deras första serie, ”House of Cards” med Kevin Spacey, men har hört att den ska vara bra. Idag släppte de nästa serie, ”Hemlock Grove” med 13 avsnitt direkt. Bara det är så himla bra att de släpper alla direkt. Jag har sett de två första avsnitten och gillade absolut vad jag fick se. Än så länge har det bara varit ett enda minus och det var en viss förvandling som jag inte gillade alls. För övrigt har den varit lite lagom mystisk med skön känsla. Jag diggar verkligen Bill Skarsgård, han är som klippt och skuren för rollen. Jag var överförtjust i Netflix redan innan men nu är det ännu mer värt pengarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar