måndag 8 april 2013

Liiiite irriterad (Mästarnas Mästare)

Alltså... i Mästarnas Mästare så är det mästarna som ska gå till final, det vill säga de som presterat bäst under tävlingarna och därmed är de mest kompletta idrottarna. INTE den som råkar vara bra på nattduellen. Bernt Johansson sjönk i mina ögon när han gick ifrån principen att den siste väljer den näst siste till nattduellen. Istället valde han någon som han såg som ett hot till vinsten. Det är väl ingen jävla Robinsson utröstning!?! Magdalena var en solklar finalist, inget tvivel om saken, och sen skulle det varit Torgny Mogren. Tycker det känns skittråkigt att inte ha de bästa i finalen. Jag förstår att nattduellen är ett spänningsmoment som gör sig i TV men jag tycker nog ändå att när det kommer till finalplatserna så ska det gå enbart på placering efter tävlingarna. Nåväl, nu får jag ha gnällt färdigt. Nästa vecka är det dags för andra gruppen och jag har fått för mig att de ska vara mycket roligare att titta på. Får se om det blir så :)

Vi ses nästa söndag grupp 2! Looking forward to it!

2 kommentarer:

  1. Jag vet!! va som tokig när Bernt gick till final D:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att det inte bara var jag som reagerade så :)

      Radera