söndag 7 april 2013

Fredagens "Let's Dance"

Efter första avsnittet så tänkte jag ”måtte Robban vara den förste som åker ut”. Dels för att han var sämst på att dansa men också för att han är så oerhört irriterande. Men jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite imponerad över hans ändrade inställning till andra programmet. Så plötsligt kände jag inte längre att han tvunget behövde åka ut. Vilket innebar att man inte hade något särskilt störobjekt som jag hoppades skulle åka ut. Däremot fanns det några som inte berörde mig och som det inte spelade någon roll om de åkte ut och det var Jennifer, Sofia och Anette. Mina favoriter just nu är Makoolio (för att han verkar härlig som person och faktiskt är duktig på att dansa), Maria Montazami (för att hon är Maria Montazami! Så sjukt rolig) och så Oscar Zia (för att man såklart är lokalpatriot). För övrigt får man väl hålla med juryn att det är otroligt hög kvalitet på dansen redan från början denna säsong. Var ska det sluta?


Jennifer Åkerman blev först att åka ut

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om nästan allt du skrev, förutom att jag ju gillar Sofia, mest från morgonradio på vägen till jobbet, när hon var med i morgonzoo, det är nog det jag gillat mest av allt hon gjort, så henne vill jag ha kvar. Och så Oscar Zia - där känner jag heller inget. Men i övrigt håller jag med. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då tyckte vi ju ändå ganska likt denna gången Lotta ;)

      Radera