torsdag 19 juli 2012

"Supernatural" säsong 7

Har du inte sett färdigt sjunde säsongen av "Supernatural" och inte vill veta något så läs inte mer här!

*** SPOILERVARNING ***

Jag kommer aldrig kunna säga orden ”Supernatural” och ”dåligt” i samma mening vad som än händer men även jag måste erkänna att serien tappat en del i senaste säsongen. And I blame it on the Leviathans!! Annat var det på The Yellow-Eyed Demon's tid! Demoner och spöken är gamla hederliga skurkar som våra kära Winchesters ska bekämpa. Även änglarna har tillfört sin del. Men dessa Leviathans?! Not so much! Dick Roman var visserligen oerhört bra som slibbig skurk när han var som människa men annars gillar jag inte de där varelserna. Kan inte ta dem på allvar. Vilket jag givetvis kan med allt annat övernaturligt i serien. Men jag har ändå hopp för nästa säsong. Bara vi blir av med de där typerna och framförallt: Att Castiel blir sig själv igen. Då finns det chans för återupprättelse. För även om serier borde sluta när de ligger på topp så känner jag mig inte redo att ta farväl av bröderna Winchester än! Och så hatar jag att Bobby dog!


1 kommentar:

  1. Måste kolla med om att the Leviathans är otroligt tråkiga saker. Det tappade lite där. Plus att Cas försvann. Även Bobby. Man är så van att de två är ständigt med. Hur klarade Dean och Sam sig i de första säsongerna, seriöst? Haha!

    SvaraRadera