torsdag 26 juli 2012

"Desperate Housewives" sista säsongen

Jag hade nog förväntat mig en något mer uppseendeväckande sista säsong. ”Desperate Housewives” brukar inte vara rädda för att överdriva lite. Visst hände det grejer och det var inte dåligt men jag hade nog förväntat mig lite mer galet. Hade det inte varit sista säsongen hade jag varit asförbannad över Mikes död. Gillar det såklart inte men det var bara att acceptera. Självklart men tvunget var att Lynette och Tom skulle bli tillsammans igen. Hela deras uppbrott var ju bara så dumt, de hör ju ihop! Jag är glad för att Bree hittade någon och att Gabi och Carlos är lyckliga. Det definitiva slutet kändes okej, att de alla levde vidare med sina liv någon annanstans. Känns bättre än att de bott kvar. Även om det känns lagom för serien att sluta nu så kommer jag sakna dem. Älskade verkligen karaktärerna, alla på sitt sätt, med Gabi som klar favorit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar