fredag 13 januari 2012

Vilken premiärkväll!!

Efter gårdagens premiärer på TV får jag nog kalla veckans fjärde dag för supertorsdagen! Yammy, vilka goa pilotavsnitt det var igår:

Kanal 5 kl. 20.00
"Once Upon a Time"
Inte kvällens starkaste pilot men tillräckligt bra för att jag ska se vidare. Min favorit var lätt huvudkaraktären Emma Swan. Hon var ju hur skön som helst. Pojken Henry var också rätt härlig. Det bästa med serien är jag verkligen inte kan gissa vad som kommer hända i följande avsnitt. Förutom att det blir ”och så levde de lyckliga i alla sin dar” till slut förstås :)

TV3 kl. 21.00
"Revenge"
Mmmm me like! En serie där det är lite lättare att gissa vad som kommer hända men ack så spännande ändå. Jag älskar såna här djävulska planer. Tycker Emily VanCamp gör sig riktigt bra i sin roll som Emily Thorne. För att inte tala om Madeleine Stowe som evil Queen Victoria.

TV3 kl. 22.00
"Upp All Night"
Lagom skön humor från gänget bakom SNL. Christina Applegate, Will Arnett och Maya Rudolph är grymma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar