tisdag 3 januari 2012

Mina bästa tv-serier 2011

Tyvärr har jag inte hunnit se alla nya serier av intresse som hade premiär under året så listan över nya serier hade förmodligen sett ganska annorlunda ut. Serier som jag har kvar att se är till exempel ”Once Upon a Time”, ”Suburgatory”, ”Hart of Dixie”, ”Revenge”, ”Raising Hope” och ”American Horror Story”. Alla är serier som jag har hyfsat höga förväntningar på. Även när det gäller serier som redan har gått några säsonger finns det ju en hel del jag inte sett men vill se men det skulle vara omöjligt att ta upp alla dem här :)

De bästa som hade premiär under året:
Awkward
Game of Thrones
The Secret Circle

De bästa som gått några säsonger tidigare:
Vampire Diaries
Grey’s Anatomy
Gossip Girl
True Blood
Supernatural
Desperate Housewives

Awkward

Game of Thrones

Vampire Diaries


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar