torsdag 26 januari 2012

"Horrible Bosses" (2011)

Jag hade rätt höga förväntningar på ”Horrible Bosses” och den var rolig, men inte riktigt så rolig som jag trodde. Fast nu när det snart gått ett dygn sedan jag såg den inser jag att den nog är en sådan där film som man går och tänker på och skrattar åt i efterhand. Även om jag inte asgarvade när jag såg den så var där rätt många roliga scener. Bäst i filmen är de tre hemska cheferna och jag tror att Jennifer Aniston, Kevin Spacey och Colin Farrell har haft sjukt kul när de spelade dem. Alla tre gör det förresten lysande. Även Bateman och Sudeikis gör bra ifrån sig, som vanligt med skön komisk timing. Charlie Day är absolut inte dålig, blir bara lite mer stressad av hans karaktär.
Betyg: 3+

1 kommentar:

  1. Haha, älskade Colin Farrell i den filmen. Synd att han inte var med mer. Han är typ den snyggaste människan på jorden, trodde ärligt talat att det inte skulle gå att göra honom oaktrattiv. Älskar 1.07 i trailern. Och 2.21! Haha. Jag som inte gillar komedier. Men de var de ställena jag skrattade i alla fall.

    SvaraRadera