måndag 2 januari 2012

Mina favoritlåtar 2011

När jag satt och listade mina favoritlåtar för 2011 insåg jag två saker: 1. Jag har garanterat glömt bort ett antal låtar och 2. Jag kan omöjligt sätta dem i någon ordning. Så här kommer min förmodligen okompletta lista över mina favoritlåtar förra året i en ungefärlig ordning.

Adele – Set Fire To The Rain
Adele – Someone Like You
Adele – Rollin in the deep
Lana Del Ray – Video Games
Jennifer Lopez ft. Pitbull - On The Floor
Katy Pery – Last Friday Night (T.G.I.F)
Christina Perri – A Thousand Years
Christina Perri – Jar of Hearts
Sleeping At Last – Turning Page
Chris Medina – What Are Words
Swedish House Maffia – Save The World
Pink – Fuckin’ Perfect
Veronica Maggio – Jag Kommer
Veronica Maggio – Satan I gatan
Timbuktu – Resten Av Ditt Liv
Timbuktu – Flickan Och Kråkan
Maroon 5 ft. Christina Aguilera – Moves Like Jagger
Florence + The Machine – Shake It Out
Rebecca and Fiona – Jane Doe
Rebeca and Fiona – Bullets
Coldplay – Paradise
Takida – You Learn







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar