tisdag 1 mars 2011

Razzie Awards 2011

Ska jag lista vinnarna för de bästa filmerna får jag väl även lista vinnarna för de sämsta. För det är vad Razzie Awards går ut på. Fast jag tar inte de på allt för stort allvar och jag håller sällan med dem.

Sämsta film The Last Airbender

Sämsta regissör M. Night Shyamalan, The Last Airbender

Sämsta skådespelare Ashton Kutcher, Killers och Valentine's Day

Sämsta skådespelerska Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon, Sex and the City 2

Sämsta manliga biroll Jackson Rathbone, The Last Airbender and The Twilight Saga: Eclipse

Sämsta kvinnliga biroll Jessica Alba, The Killer Inside Me, Little Fockers, Machete och Valentine's Day

Sämsta häpnadsväckande missbruk av 3D The Last Airbender

Sämsta filmduo/ensemble Sex and the City 2

Sämsta manus M. Night Shyamalan, The Last Airbender

Sämsta uppföljare, nyinspelning eller kopia Sex and the City 2


2 kommentarer:

  1. Inte för att ...airbender kommer gå till historieböckerna direkt, men den sämsta filmen håller jag inte med om. Eller så var det bara sällskapet som höjde den när jag såg den :)

    //Vicki

    SvaraRadera
  2. Jag tror det var sällskapet ;) Nej, jag håller med dig, inte det bästa jag sett men inte heller det sämsta.

    SvaraRadera