onsdag 16 mars 2011

Eh.. vad fan hände?

Jag sörjde lite när jag för ett tag sen läste att Andreas Carlsson inte skulle vara med i årets Idoljury. Lite orolig blev jag att även Laila och Anders skulle hoppa av. Det gjorde de tack och lov inte men inte hann man glädjas innan man fick förfäras över valet av nya jurymedlemmar. Jag kan inte säga så mycket om Pelle Lindell då jag egentligen inte vet så mycket om honom (men det stör mig att han ska vara ordförande i juryn) men hallå!!!... Alexander Bard????? Nej, nu ska jag inte dömma utan ge honom en chans. Jag är bara lite oroad att jag ska irritera ihjäl mig på honom och inte kunna se programmet. Och så ska man dessutom behöva klara sig utan Jihde!


Anders Bagge, Alexander Bard, Laila Bagge Wahlgren och Pelle Lindell

1 kommentar:

  1. Det här blir svårt. Det är nästan att jag kommer bojkotta idol. Vadå Linell som ordförande? Det ska ju Bagge vara. Vem var det innan? Nä, usch...Jihde och Carlsson kommer vara saknade, mer än de kan ana...

    SvaraRadera