fredag 25 mars 2011

Lets's Dance Final

Jag höll på Jessica och tyckte även att hon gjorde bäst ifrån sig under kvällen. Men det kändes från början som om Frank var favorit oavsett hur bra han skulle dansa ikväll. Nu var det ju ganska jämnt men jag tyckte att det var helt rätt att Jessica vann. För några veckor sedan hade jag inte tyckt det men nu var hon faktsiskt bäst. För övrigt så vet jag nog inget annat tävlingsunderhållningsprogram som får sådant antiklimax som Let's Dance får när de utsett vinnaren. Jag tror det beror på att de, till skillnad från till exempel Idol och Melodifestivalen, inte uppträder när de vunnit. Det behövs lixom ett vinnarnummer. Nu blir det bara tack och hej direkt.

Kvällens höjdpunkt var när David spexade och klädde ut sig till några av deltagarna. Han är så jävla bra! Se klippet nedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar