tisdag 22 mars 2011

Laila Bagge om nya Idoljuryn

Fick tips av en kompis att Laila Bagge skrivit om nya juryn på sin blogg.

Så vad säger ni om de två nya jurymedlemmarna? Pelle Lidell känner jag sedan nästan 18 år tillbaka och blev jätteglad när jag hörde att han skulle vara med. Alexander Bard känner jag till väldigt väl men jag har faktiskt aldrig träffat honom och första gången jag gjorde det var idag och jag tycker att det ska bli superkul att få lära känna honom. Jag tror att det kommer vara en säsong då vi i juryn kommer ha mycket skilda åsikter och det kommer säkert att munhuggas lite mellan oss när vi inte är överens om vilka vi tycker ska gå vidare. Då jag, Anders och Andreas känner varandra så väl och jobbat ihop så länge så kan det vara så att vi har haft rätt lika åsikter och därför har det kanske inte bjudits så mycket av den varan tidigare säsonger. Men både Alexander och Pelle är personer som är kända för att ha starka åsikter och kunna säga vad de tycker så det här kommer bli mycket spännande.

Så nu är jag mer taggad än någonsin att detta ska dra igång. Jag tycker att det ska bli så kul och längtar verkligen. Jag tror att det här kommer bli en helt fantastisk säsong av Idol. Det är ju inte så lång tid kvar nu så alla ni som sitter och funderar på om ni ska söka, gör det. Kom på audition och träffa oss, vem vet det kanske är just du som står i final i globen i höst?


Ja, vi får som sagt se hur det blir. "Öppet sinne Anna, öppet sinne!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar