onsdag 29 december 2010

"Remember Me" (2010)

"Remember Me" är ett drama med sorg, skratt, kärlek och allvar. Dessutom bra skådespelarinsatser från till exempel Robert Pattinson, Pierce Brosnan, Tate Ellington med flera. Alltså alla ingredienser en dramafilm ska ha. Och filmen var också länge uppe och nosa på en 4 i betyg. Tills slutet. Slutet var helt fel enligt mig och får mig nästan att sätta en 2:a på filmen men jag ska se till helheten. Nu behöver ju inte alla ogilla slutet, det är ju en smaksak men för mig fördärvade det för mycket av en annars bra film.
Betyg: 3

2 kommentarer:

  1. Jag kan tyvärr inte skriva vad jag tycker om slutet...

    SvaraRadera
  2. Var länge sedan jag tittade in på din "filmsida"! Men var tvugen att lämna ett litet tassavtryck såklart!
    Tyckte precis tvärtom. Tyckte slutet höjde filmen till minst en 5.a !! :)

    SvaraRadera