fredag 3 december 2010

I blame the jury!!

Jag skyller på juryn OCH Jihde att Minnah gick vidare idag. Hennes låtar var mycket mer publikvänliga än Olles och Jihde favoriserade verkligen Minnah idag. Peppade hela tiden publiken att klappa för henne. Kan tänka mig att svenska folket tänker "det hade ju varit roligt med en tjej i finalen". Mycket möjligt men det borde varit Olle. Ja, jag vet han har varit min favorit sen auditions och jag kanske är partisk men hallå, är han verkligen inte bättre än Minnah? Nåväl, nu tröstar jag mig med att jag lugnt kan heja på Jay i finalen. Tar han inte hem den är det något allvarligt fel. Och Olle lär komma ut med en grym skiva!


2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Även om jag tycker att Minnah gjorde det bra i kväll.
    Jag har haft Jay som favorit sen auditions (jag och mina rock-killar ;)), men jag är rädd för att Minnah tar hem det.
    Tänk dig själv vilken "askungesaga". Hon blir utslagen, får en andra chans, och går och vinner allting...
    Nä, Jay MÅSTE vinna!!!
    Kram Vicki

    SvaraRadera
  2. Håller absolut med dig Vicki. Jag gillar Minnah, hon har häftig röst. Men jag tror oxå att det gör mycket att hon åkte ut och tog sig tillbaka. Svenskar (och kanske människor i allmänhet) gillar underdogs. Fast jag börjar nästan undra om jag ska hålla på Jay i finalen. Tror den färdiga plattan skulle passa henne bättre så kan han få göra en riktig rockskiva istället.

    SvaraRadera