söndag 5 december 2010

"Being Human"

Av någon anledning har jag svårt för att sätta mig och titta på brittiska serier. Jag vet egentligen inte varför. Brittiska filmer verkar inte vara något problem. Men så är det helt enkelt. Inte ens när jag läste om en serie som skulle handla om en vampyr, en varulv och ett spöke i samma hus var det tillräckligt för att ge en brittisk serie en chans. Men nu visar det sig att den kommer i americanstyle nästa år. Kanske är den sämre än orginalet men plötsligt känns det mycket mer aktuellt. Jämför trailerna här nedan. De har ganska olika känsla men det är ju inte säkert det är så i själva serierna sen. Blir faktiskt lite nyfiken på båda två.



2 kommentarer:

  1. Jag gillar den engelska versionen. Har sett flera avsnitt på svt.

    SvaraRadera
  2. Ska verkligen ta tag i det. Det är ju lixom inom mitt område :)

    SvaraRadera