tisdag 21 december 2010

Let's Dance 2011

Trots ett antal säsonger så ser jag fortfarande fram emot Let's Dance. Det och Idol är ultimata underhållningsprogram för mig. Det är alltid kul att få se vilka deltagarna blir men ofta förvånas jag över vilka jag till slut gillar alternativt ogillar. Nu har det kommit ut vilka nästa års deltagare är. Jag blev såklart väldigt glad över att få se Bagge och Weise på listan :)

Denise Rudberg, författare.
Anders Bagge, producent och låtskrivare,”Idol”-domare.
Alexandra Pascalidou, programledare.
Helena Lundbäck, ryttare.
Hannah Graaf, fd artist.
Figge Norling, skådespelare.
Björn Ranelid, författare.
Andreas Weise, artist.
Alexander Rybak, artist.
Tina Thörner, rallykartläsare.
Frank Andersson, f d brottare.
Jessica Andersson, artist.


Andreas Weise



Anders Bagge

1 kommentar: