måndag 18 mars 2013

"Sons of Anarchy" säsong 1

Jag är nöjd med första säsongen och får väl säga att jag är ganska hooked. Det är härligt med lite action och det är kul att få stiga in i en helt ny värld, för jag har inte sett särskilt mycket om kriminella MC-gäng tidigare. Serien innehåller många starka karaktärer och gemensamt för dem flesta är att mina känslor för dem skiftar hela tiden. Just när man verkligen gillar någon och tänker att de är nog ganska goda innerst inne ändå så gör de något riktigt vidrigt. Men likadant är det på andra hållet, någon man inte gillar kan helt plötsligt visa en helt ny sida som tilltalar en mycket mer. ATF är ju asdryga och även om man i verkligheten skulle hålla på polisen så går ju inte det nu när man ser det ur the bad guys synvinkel, då blir de lixom automatiskt the good guys istället. Ska bli intressant att se hur mycket skit de kan råka ut för de kommande fyra säsongerna som jag har att se :)

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Sons of Anarchy ligger väldigt högt upp på min lista över serier jag borde se någon gång. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Do it! :) Och säg sen vad du tyckte!
      /Anna G

      Radera