onsdag 6 mars 2013

Äntligen ”Sons of Anarchy”

Länge har jag hört hyllningar av ”Sons of Anarchy” och hela tiden har jag tänkt att den serien måste jag se. Tid har det tagit men igår satte jag äntligen igång. Tre avsnitt blev det och även om jag kanske inte är redo att börja hylla den redan så är jag helt klart fortsatt intresserad. Det tog ungefär två minuter att bli kär i Jax (Charlie Hunnam). My god, det leendet! Den karaktär som man blir mest nyfiken på är nog Gemma (Katey Sagal). Snyggt hur de först fick en att tro att hon var den goda mamman men sen insåg man att hon var en helt annan person. Ja, god mamma är hon väl ändå men betydligt mer bad-ass än vad hon gav sken av först. Sen är det intressant det där hur man accepterar allt skit de gör bara för att man följer deras perspektiv och blir på deras sida. Ska bli intressant att se hur serien utvecklar sig och ifall jag kommer joina hyllningskörerna.

2 kommentarer:

  1. Oh, hoppas som sagt att du fastnar. Jag tyckte att säsong ett var okej, men säsong två var heeeelt fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid bra att veta när det blir bättre framöver, så man hänger kvar. Fast jag kanske kommer älska det redan denna säsongen. Tror jag ska se nästa avsnitt nu :)

      Radera