fredag 25 april 2014

Artisterna i "Så mycket bättre" 2014

Nu är alla namnen för kommande ”Så mycket bättre” ute. Klara för i år är Orup, Ola Salo, Carola, Amanda Jensen, Kajsa Grytt, Love Antell och Johan T Karlsson. Jag är extremt nöjd med Ola Salo och Amanda Jensen! Gillar dem och deras musik och har höga förhoppningar på deras versioner av de andra artisternas låtar. Även Orup tycker jag är ett bra val, dels för hans många låtar som de andra artisterna får att välja på men också för att han nog kan göra bra versioner själv också. Carola… är Carola. Jag är inte superförtjust i henne som person och jag kommer garanterat få anledningar att störa mig på henne men sjunga det kan hon! Så jag ser fram emot att få höra hennes vackra röst. Sen kan det bli riktigt kul att höra hennes låtar på ett helt nytt vis. Kajsa och Love har jag ingen aning om vem de är. Hoppas de är bra och intressanta. Johan T Karlsson, mer känd som Familjen, känns rätt oviss. Jag har inte direkt lyssnat på hans låtar men tror ändå att det kan bli lite spännande. Längtar redan!


Amanda Jenssen
 

Carola Häggkvist (100 spänn om du inte kollade urringningen ;)
 

Johan T Karlsson
 

Kajsa Grytt
 

Love Antell
 

Ola Salo
 

Orup
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar