torsdag 17 oktober 2013

Trailer-time

Homefront
Premiär i USA 27 november 2013

Jag är väldigt svag för Jason Statham. Fast samtidigt har han gjort ganska många dåliga filmer. Men nu ska han dela utrymmet med James Franco.. det måste väl bli bra? Trailern känns ändå ganska lovande. Obehagliga karaktärer som fan. Obehaglig handling också.




Man of Tai Chi
Premiär i USA 1 november 2013

Jag skulle så gärna vilja att denna verkade riktigt bra. För att jag gillar Keanu Reeves och älskar snygga kampsportsscener. Men det verkar väl sådär...




Getaway
Premiär i USA 30 augusti 2013

Denna har alltså redan haft premiär men jag har inte hittat något om att den skulle komma till Sverige. Jag gillar denna typen av filmer. Förväntar mig inget mästerverk men ser ut att kunna vara lite lagom hyrfilmsaction.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar