onsdag 2 januari 2013

2012 års bästa låtar plats 30-21

30. Dansa Pausa – Panetoz
Egentligen tycker jag kanske inte att det är en fantastisk bra låt men den är ju så galet trallvänlig och man vill ju bara dansa.




29. I will wait – Mumford & Sons
En såndär låt jag sjungit med i en massa under året.




28. Survival – Muse
Bra låt som blev extra mäktig i samband med OS.




27. Home Again – Michael Kiwanuka
Okänd artist för mig men hörde den mycket på radion. Vacker med mycket känsla.




26. Euphoria – Loreen
Lite söndertjatad nu men oj så överlägsen den var i melodifestivalen och även i stora eurovision!




25. Hall of Fame - The Script ft. will.i.am
Skönt gung.




24. Starships – Nicki Minaj
Bästa partylåten, särskilt när den kör igång vid 1.48 in i videon.




23. Fallskärm – Timbuktu
Ingen lista utan en av våra bästa svenska artister.




22. The Ruler And The Killer – Kid Cudi
Småtung och jävligt skön.




21. Jag och min far - Magnus Uggla
Man blev så otroligt berörd när han framförde den i "Så mycket bättre" och det sitter i än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar