torsdag 3 januari 2013

2012 års bästa låtar plats 20-11

20. Safe & Sound – The Civil War ft. Taylor Swift
Bara så himla vacker.




19. Här kommer natten – Miss Li
Miss Li gjorde många bra versioner i ”Så mycket bättre” men denna var hennes bästa.




18. I Love It – Icona Pop
Härlig jag-skiter-i-allt-känsla och go att sjunga med i.




17. I Am The God – Corroded
Skönt tryck och underbar refräng.




16. Bad Girls – M.I.A
Kan man annat än börja digga?




15. Call Me Maybe – Carly Rae Jepsen
Klassisk feel-good låt som gör mig glad.




14. Read All About It Part 3 - Emili Sandé
Vackert med känsla.




13. Don't You Worry Child – Swedish House Mafia ft. John Martin
Swedish House Maffia har haft många bra låtar, detta är min favorit av dem.




12. Ride – Lana Del Rey
Lana Del Rey har kommit med så många bra låtar men jag fick nöja mig med en på listan. Inget lätt val men jag tror nog att det är denna jag gillar bäst av hennes underbara låtar under 2012.




11. Where I Come From – Passion Pit
Denna låt ska helst höras i lurar eller på hög volym i bilen eller rum utan störningar. Man ska sjunka in i den och då är den som bäst när instrumenten faller in vid 2.11.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar