onsdag 3 oktober 2012

X-Factor: Veckofinalisterna klara!

På fredag börjar X-Factors veckofinaler och igår blev det klart vilka tre som var jurymedlem valt ut ur sin grupp. Jag är väldigt nöjd då flera av mina favoriter kom med och ingen som jag direkt ogillade eller tyckte var oförtjänt av en plats. Min topp 3 är Awa Santesson-Sey, Oscar Zia och Benny Hult. Jag är väldigt nyfiken på vad samtliga de tre grupperna kommer att prestera då jag tycker de är ganska lovande, främst Hey Mary och J.E.M.


Överst till vänster - Andreas Carlssons tre tjejer: Manda Nilsénius, Frida Sandén och Awa Santesson-Sey. Överst i mitten - Ison Glasgows killar: Malcolm Brandin, Oscar Zia och Isak Danielsson. Överst till höger - Orups över 25: Alexander Holmgren, Freja Modin och Benny Hult. Nedersta raden från vänster - Marie Serneholts grupper: Hey Mary, J.E.M och NJOY. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar