fredag 12 oktober 2012

Kvällens "X-Factor"

Här är låtarna som deltagarna ska sjunga:


1. Benny - Crazy (Seal)

 2. Oscar Zia - DJ Got Us Falling in Love Again (Usher)

 3. Frida Sandén - Wherever You Will Go (The Calling)

 4. J.E.M. - Ghetto Superstar (Pras)

5. Freja Modin - Bara Himlen Ser På (Eric Gadd)

6. Isak Danielson - Keep On Walking (Salem al Fakir)

 7. Awa - Mercy (Duffy)

 8. Hey Mary - I Love It (Icona pop)

 9. Alexander Holmgren - The Whole of the Moon (Waterboys)

 10. Manda Nilsénius - One Last Time (Agnes)

 11. Malcolm Brandin - Crazy (Gnarls Barkley)


Jag hoppas att Benny gör något annorlunda med sin låt annars är jag rädd att den är lite för omodern för att fånga publikens/tittarnas intresse. Oscar fortsätter med samma stil och det tror jag är ett vinnande koncept, så länge han kommer visa fler sidor så småningom. Jag gillade verkligen Fridas låt när den kom, kanske kan hon ge den nytt liv igen. J.E.Ms låt känns ganska klippt och skuren för dem. Tror Freja kommer vara tråkig igen. Jättenyfiken på Isaks version av sin låt likaså med Awa. Hey Mary är jag alltid nyfiken på för de gör allt så annorlunda. Alexander riskerar också att bli lite tråkig, Orup är allt för riskabel i sina låtval. Manda kan bli bra, hoppas hon gör den lite till sin egen. Malcolm lär vara grym som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar