torsdag 11 oktober 2012

"Grey's Anatomy" är SÅ bra!


Säsongens första avsnitt var bra men man kände sig lite förvirrad om vad som hade hänt efter flygkraschen. Tyckte det var lite märkligt med ett sådant hopp. Men nu efter andra avsnittet så tyckte jag upplägget var kanon. Det behövdes verkligen lite förklaringar och sättet de gav flashbacks för var och en var lite annorlunda och fick väldigt bra effekt. Man hade ju ännu mer frågor efter första avsnittet som nu fick svar. Jag är fortfarande lite kinkig för Lexie och Mark. Dels för att jag inte ville förlora deras karaktärer men framförallt för att jag väntat SÅ länge på att de skulle få tummen ur och bli tillsammans igen. Och så när de äntligen inser/erkänner att de älskar varandra så går det så här! ARRGGHH!!

2 kommentarer:

  1. Håller med om allt! Sååå bra! Men så typiskt när de skulle få varandra och nu ska det istället komma nya studenter. Hmmm....

    / Lotta m Elza

    SvaraRadera
  2. Jag är också fortfarande arg över Lexie och Mark. Dom var verkligen mitt favoritpar. Väntade i en evighet på att dom skulle bli tillsammans igen och sen när det äntligen började se ljust ut så kraschar alltihop. So not fair!

    SvaraRadera