tisdag 26 juni 2012

"Grey's Anatomy" säsong 8

Då har jag sett ikapp hela 8:e säsongen av ”Grey’s Anatomy”. Har du inte sett färdigt säsongen så läs inte vidare. Serien är och förblir förmodligen en av mina favoriter. Jag har tjatat om det innan så det är inte lönt att rada upp alla anledningar men förutom all gripande drama så är det karaktärerna som är det bästa med Grey’s. Man älskar ju dem allihopa med alla deras egenheter och galenskaper. Därför är det såklart SJUKT jobbigt när någon försvinner ur serien. Allra helst genom att dö. Jag gillade Lexie så det är sorgligt i sig men jag har ju väntat och väntat på att hon och Mark äntligen ska få tummen loss och bli tillsammans igen. Jag är så galet besviken att jag aldrig ska få se det hända. Det hjälper inte att de förklarade sin kärlek för varandra innan slutet. De ska ju få vara lyckliga tillsammans också! Sen är jag ledsen för Cristinas skull och arg på Hunt. Och fast jag inte tycker att han förtjänar det så vill jag att de ska bli tillsammans igen. Jag är glad att det äntligen går bra för Meredith och Derek fast jag blev riktigt orolig efter incidenten med patienten som tappade talförmågan. Ett annat favoritpar är Robin och Torres, de har sådan kemi! Grejen med Kepner och Avery är lite intressant men vad ska hända om hon inte får vara kvar? Och vad ska egentligen hända i säsong nio när alla ska på olika sjukhus? Kommer alla ångra sig och stanna kvar? Hur traumatiserade kommer de vara efter flygkraschen? Åå låt nästa säsong börja snart!

Derek och Lexie


Meredith och Karev i den alternativa verkligheten


Robbins och Torres

Mark, Meredith och Cristina



2 kommentarer:

  1. Nästa säsong kan inte komma snabbt nog!!!
    //Vicki

    SvaraRadera
  2. jag är också grymt besviken på att de aldrig fick varandra igen. Jag gillade inte alls sista avsnittet.

    SvaraRadera