lördag 30 juni 2012

"Gossip Girl" säsong 5

”Gossip Girl” är en annan serie jag aldrig kan släppa och nu har jag sett färdigt femte säsongen. Känns lite tungt att nästa säsong kommer vara den sista men samtidigt så tror jag att det är vad som krävs om serien ska hålla hela vägen till slutet. Men nu skulle jag ägna mig åt femte säsongen. Så om du inte sett färdigt säsongen så läs inte mer nu! Jag gillade aldrig Louis och stör mig alltid när Blair och Chuck får för sig att de inte ska vara tillsammans. Jag förväntar mig en smarrig återförening i nästa säsong. Jag har alltid gillat vänskapen mellan Blair och Dan och den spänning som finns där. Dock ska de inte vara ett par. Kanske hade det funkat om inte Blair och Chuck var menade för varandra. Serena är fortfarande så fruktansvärt irriterande. Fortfarande lika egotrippad och elak men ändå ska det alltid vara synd om henne för hon gör ju aldrig något fel. Blä! Ivy hade man kunnat gilla om hon nöjde sig med att verkligen vilja vara en del av familjen men då funkar det inte att slänga ut Lily och Rufus ur deras lägenhet. Lola får jag inte riktigt grepp om vad hon är för typ. Snäll och oskyldig ena stunden men verkar kunna gå över lik nästa. Elizabeth Hurley är så fruktansvärt dålig i sin roll som Diana att jag måste avsky Diana. Och så kom pappa Bass tillbaka. Inte helt oväntat men jag hade verkligen hoppats att den goda sidan han visade till en början var på riktigt. Tycker såå synd om Chuck och hoppas han verkligen lyckas trycka till honom. Och vad pysslade Lily med? Är inte Rufus hennes själsfrände typ? Hon lär ju ångra sig. Nate finns det inte så mycket att säga om, han är ganska menlös, mer än att han måste vara världens sämsta på att hålla hemligheter! Nä, nu håller vi tummarna för en fantastisk sista säsong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar